לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אוסף ראשי ממשלת ישראל של עמוס אהרוני

מאת: בארי


אוסף ראשי ממשלת ישראל הינו אוסף אמנות ייחודי המאגד יצירות של אמנים ידועים המתארות את ראשי הממשלה בישראל. האוסף נוסד ע"י עמוס אהרוני במטרה להוקיר ולהצדיע למנהיגים אשר הובילו את מדינת ישראל.

אוסף ראשי ממשלת ישראל הינו אוסף אמנות ייחודי המאגד יצירות של אמנים ידועים המתארות את ראשי הממשלה בישראל. האוסף נוסד ע"י עמוס אהרוני במטרה להוקיר ולהצדיע למנהיגים אשר הובילו את מדינת ישראל מאז היווסדה.

הקונספט המאחד את יצירות האמנות באוסף הינו "ראשי ממשלה ישראליים" ובהתאם האוסף מונה כיום קרוב ל- 100 רישומים ופורטרטים של מיטב אמני ישראל. אמנם, מרבית מן היצירות הינן ביקורתיות ואף נוקבות, אך בהסתכלות היסטורית ניתן להתייחס לאוסף כמיצג המתעד את הדינאמיקה הפוליטית בישראל ומלווה את התפתחות המנהיגות הפוליטית מקום המדינה ועד היום.

כאמור, אוסף ראשי ממשלת ישראל מהווה אמצעי לשימור המורשת של מנהיגות ישראלית ומביע רגשות הערכה והוקרה כלפי ראשי הממשלה שהנהיגו את המדינה. הביטוי הפומבי של האוסף באתר politicart מייצג ערכים ואידיאליים הקוראים להכשרת דור המשך של מנהיגים בישראל באמצעות חינוך, השקעת משאבים ושיפור התדמית של המנהיג הפוליטי בעיני הציבור.
קרן אהרוני לאמנות ומנהיגות פועלת להרחבת מאגר היצירות באוסף ראשי ממשלת ישראל ומעודדת אמנים צעירים לנקוט עמדה ולתעד את המנהיגות הנוכחית, בזמן אמת, בהתאם לעוצמת האירועים והרגשות המלווים את הפוליטיקה הישראלית בימינו.

עמוס אהרוני, המייסד של קרן אהרוני לאמנות ומנהיגות הינו איש עסקים בעל ניסיון רב שנים בניהול חברות והשקעות בינלאומיות. בהשכלתו, אהרוני בעל תואר B.A בכלכלה מאוניברסיטה העברית ותואר M.B.A. במדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב.

המאמר פורסם גם כאן »

בארי עמוס אהרוני, המייסד של קרן אהרוני לאמנות ומנהיגות הינו איש עסקים בעל ניסיון רב שנים בניהול חברות והשקעות בינלאומיות. בהשכלתו, אהרוני בעל תואר B.A בכלכלה מאוניברסיטה העברית ותואר M.B.A. במדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב.

כל המאמרים של :

עמוס אהרוני - הקשרים בין אמנות ופוליטיקה

עמוס אהרוני - הקשרים בין

עמוס אהרוני אודות הקשר היצירה האמנותית לבין הפוליטיקה. עמוס אהרוני ייסד בשנת 2002 את המכון למנהיגות פוליטית אשר הוכר בהמשך כתוכנית לימודי תואר שני במסגרת החוג למדע המדינה באוניברסיטת תל אביב» מאת עמוס אהרוני

שיתוף חברים
עם : בארי